En Son Yayınlananlar:

28 Nisan 2013 Pazar

U Turn



Kaybedenler, U-Turn
Filmin Yönetmeni: Oliver Stone
Filmin Türü: Dram, Macera
IMDB Puanı: 6,7
Yapım Yılı: 1997
Ülke: Fransa, ABD
Yayınlanan Tarih: 13 Şubat 1998
Senaryo yazarı: John Ridley
Türkçe Dublaj
Oyuncular:
Sean Penn, Billy Bob Thornton, Abraham Benrubi, Richard Rutowski, Jon Voight, Jennifer Lopez, Powers Boothe, Nick Nolte, Aida Linares, Sean Stone, Ilia Volok, Valeriy Nikolaev, Brent Briscoe, Bo Hopkins, Julie Hagerty, Annie Tien, Joaquin Phoenix, Claire Danes, Sheri Foster, Laurie Metcalf, Liv Tyler, Jeff Flach


 Imdb puanı yüksek olan fakat benim acımdan son zamanlarda izlediğim en kötü film senaryosu ve bir o kadar abartılı, yetersiz oyuncukları ile "I am Sam" filminden sonra, Sean Penn benim için çok da izlenesi biri olmakdan cıkmıştı. 2001 yapımı bu facianın üzerine, nette dolanırken,1997 Oliver Stone yapıtı "U Turn" filmini gördüğümde, işte böyle bir ruh halindeydim.

 Oliver Stone imzası hatrına, görmezden gelemeyip filme daldığım ilk anlarda, klasik bir suç-aksiyon-macera görünümü veren film, daha ilk dakikalarda beni yanıltıp sosyal şizofreni ve gizem içermeye başladığında, artık çölün kokusunu alabiliyordum..

Güzel kurgulanmış orta halli bir senaryo ve Oliver Stone dehasının yarattığı tatmin edici atmosfer üzerine, aramın düzeldiği Sean Penn'in kötünün iyisi oyunculuğuda ekleninse, film hiç de fena değildi..

 Sonuç olarak Imdb puanı 6,7 olan bu film benden 10 üzerinden 7,2 puan alabilecek kadar beni sardı.
 Herzaman olduğu gibi Imdb denilen şeyle anlaşamamakdan mutlu ve huzurlu olarak izlediğim bu filmi tavsiye ediyorum..

Yazı: OvErUyUz

Film Konusu:
Bobby Cooper bir çöl yolunda ilerlerken bir kaza geçirir. Biraz ilerideki kasabada tamir için durur. Kasaba halkı değişik tutum içinde olduğundan Bobby’nin aklı biraz karışıktır. Bu sırada kasabanın en güzel kadınlarından biri olan Grace McKenna ve onun kocası olan kasabanın en güçlü adamı Jake ile tanışması ile işler daha da karmaşıklaşır. Grace de Bobby’den kocasını öldürmesini isteyince olaylar çıkılması güç duruma gelir…

 FRAGMAN

 





Kaybedenler, U-Turn
(Türkçe Dublaj Tek Parça Full İzle)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...